Sunday, November 23, 2014

Իմ Մասնագիտական Կողմնորոշումը

  Ես ապագա շուկաըագետ եմ, ցանկանում եմ ընդհունվել Հայ-Սլավոնական համալսարանի տնտեսագիտական բաժինը, իսկ հետագայում ուսումս շարունակեմ արտերկրում ցանկալի է ԱՄ նահանգներում: Ավարտելուց հետո աշխատանքս պատկերացնում եմ որևէ ընկերությունում որես շուկայագետ կամ գովազդի մասնագետ: Ցանկանում եմ ուսումնասիրել շուկան և հասկանալ, թե ինչ է պետք անել սպառողին գրավելու համար, և ինչպես դրթել սպառողին գնել այս կամ այն ապրանքը: Ընտրել եմ այդ մասնագիտությունը, որպիսի դառնալով տնտեսագետ ունենամ հետաքրքիր, ինչ որ չափով ստեղծագործ և բազմաբովանդակ աշխատանք:

  Մասնագիտության ընտրության մեջ ինձ օգնել է մորս օրինակը , քանի որ նա արդեն գրեթե 14 տարի է աշխատում է բանկում։ Փոքրուց այցելելով մայրիկիս աշխատավայրը ինձ հետաքրքիր է եղել այտեղի անցուդարձը, բայց մայրս ասում է որ դա ձանձրալի ու միապաղաղ աշխատանք է այդ պատճառով ես որոշեցի ընտրել տնտեսագիտության առավել ստեղծագործ ոլորտը մարքեթինգը։Իսկ հետագայում երկրորդ մասնագիտություն  ձեռք բերելու մասին դեռևս չեմ մտածել, քանի որ վստահ եմ որ ճիշտ ընտրություն եմ կատարել։

No comments:

Post a Comment